2013. február 4., hétfő

Éled a blog

Már egy ideje tervezgetem, hogy újraélesztem a Sweet Home blogot, mert hiányzik az irogatás, a gasztroblog-os közösség és hiányzik a főzőcskézés is. Két éve nem írtam a blogba, jóformán nem is készítettem új ételt, amit érdemes lett volna megosztanom veletek. De most valami elindult. Rengeteg változás történt bennem és az életemben is, ezekről a www.kryaspirit.hu oldalon és a blog.kryaspirit.hu blogban olvashattok. Talán ez is indította el bennem azt, hogy ezt a blogot is átalakítsam, átnevezzem és a régi jó Sweet Home-ból KryaSpirit-Vegalife legyek. Azt persze nem gondoltam végig, hogy a névváltoztatás magával fog vonni egy csomó minden mást is, elvesznek a linkjeim, aki olvasott eddig az nem talál meg, hiába keresi a Sweet Home oldalt a régi helyén és még a Benzsi névre is rácsapott valaki, alighogy töröltem a nevet. De ennek így kellett lennie.........



Remélem sok régi ismerőst találok itt, és csatlakoznak majd számomra újak is..........
Remélem sok jó recepttel örvendeztetem meg a vega és nem vega, de valami különlegesre vágyó olvasókat.........
Hamarosan érkezem, néhány hétig olyan receptekkel, melyeket én főztem a Tofu a tortánba, vagy a Kifőztükbe és ide még nem kerültek fel. Ennek oka, hogy megint böjt van teljes gőzzel, mint ahogy az tőlem már megszokható, az év ezen hónapjában......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése